В Україні зростає кількість офіційних документів, які можна замовити через інтернет. Одним із таких є довідка про виплачені суми пільг або житлової субсидії. Спеціалісти «Юридичного порадника для ВПО» роз’яснили, як швидко оформити цей документ через портал Пенсійного фонду України.
Як замовити довідку через вебпортал ПФУ
Для отримання довідки необхідно пройти авторизацію на вебпорталі Пенсійного фонду України. Зробити це можна за допомогою електронного підпису (КЕП), BankID або «Дія.Підпису».
Подальші дії після авторизації
- На лівій панелі меню знайдіть розділ «Комунікація з ПФУ» та відкрийте вкладку «Запит на отримання електронних документів».
- У графі «Тип звернення» виберіть пункт «Довідка про розмір виплачених пільг/житлової субсидії».
- При необхідності можна обрати й інші доступні довідки, наприклад, про трудовий стаж або доходи пенсіонера.
- Заповніть усі обов’язкові поля, позначені знаком *, і натисніть кнопку «Відправити до ПФУ».
Готову довідку можна знайти у розділі «Мої звернення» в меню. Якщо навпроти запиту вказано статус «Виконано», документ можна завантажити та використовувати за потреби.